4 hovedpunkter til Branding

Her er fire ting, du bør holde for øje, mens du opbygger din virksomheds mærke:

1) ejer “Betydningsfulde”: Dole forsøgte at være alt for alle mennesker tilbringe din tid med fokus på et enkelt klart budskab. Mercedes-Benz ejer “Teknik” i bilindustrien, fordi det er fokuseret på at ental besked i årtier.

2) sammenhæng er nøglen: konsekvent præsentation vil sikre, at dine kunder genkende dig. Være konsekvent i brugen af logoer, taglines, visuelle elementer, tone og annonceteksten. Coca-Cola det er en af de mest anerkendte mærker i verden, fordi de ikke har ændret sig i årtier. Sørg for at dine brochurer, hjemmeside, Direct mail, og alle de andre reklamer har den samme føler og besked.

3) gøre din besked relevant: kender din målgruppe, ved hvad de bekymrer sig om og hvordan man taler til dem. Sørg for, hvad du sælger er hvad de har brug for. Samtalen bør altid være om din målgruppe, du ikke kan huske.

4) bruge en stærk tilbud for at motivere: du ønsker dit publikum til at huske dig og du ønsker sine medlemmer til at købe fra dig. Du har brug at flytte dem til handling. Et stærkt tilbud bør give dem en grund til at købe. Gøre tilbud klart og relevant for dit brand.

Hver gang en kunde kommer i kontakt med dit brand, vil de have enten en positiv eller en negativ oplevelse. Disse erfaringer vil tilføje til deres opfattelse af dit brand. Disse erfaringer er mindede senere, når det er tid til at foretage en købsbeslutning. Hvordan vil du dit brand til at huske på, når tid kommer for en udsigt til at købe? Du skal begynde at bygge denne positive opfattelse i dag og lave hvilke er nødvendig for at opretholde det.

Held og lykke.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *